Komunikace
Vážení zákazníci,
Děkuji za to, že se Vaše řady natruc krizi rozšiřují, a za to že čím dál víc vyhledáváte naše řešení obalů.
Díky tomuto zvýšenému zájmu mně vznikl problém, který se nazývá komunikace.
J-F-T není velká firma a proto nemá pracovníky, kteří by se věnovali pouze komunikaci se zákazníkem, jak je to běžné u e-shopů.
Uvědomuji si jak je to pro Vás důležité, ale nešijeme z „kontejneru“. Takřka celý den trávíme na šicí dílně a tvoříme různé obaly nejen pro rybáře. Proto se mi stává, že nejsem schopen odebrat každý hovor, který mi přijde, nebo přehlídnu nějaký mail. A to je u Vás zdroj negativní reklamy.
Proto bych Vás chtěl požádat o využití těchto komunikačních možností:
· Mailovou korespondenci označujte vykřičníkem, aby nezapadla v množství pošty, kterou dostáváme.
· Pište na mail info@j-f-t.cz
· Pokud budete volat, volejte prosím v odpoledních hodinách ideálně po 15 hodině klidně až do večera.
· Pokud Vám z nějakého důvodu nemohu odebrat telefon, napište prosím krátkou SMS s předmětem vzkazu nebo mail. Zpětně Vám zavolám a vše vyřešíme.
· Na každý mail odesílám potvrzení o doručení i SMS.
Děkuji za pochopení
Josef Hampl
D
D
Diskuze
Rád slyším, že převládá obecná spokojenost. Co se týká těch třech výtek vezmu je jednu po druhé.